Alla inlägg under december 2012

Av Malin - 29 december 2012 11:35

 


Sista lördagen detta året. Min älskling är och jobbar, småpågarna  är hos sina andra föräldrar, Simon är hos tysk, Tim sover och Teddie är i Hyllinge. Så jag är helt själv i huset med HÖG volym i högtalarna   


Idag ska det fixas undan efter julen, organiseras och städas undan lite. Det har ju hamnat lite efter pga allt som hänt de senaste 6 månaderna. Så idag blir det lite här och lite där...
Julen var mysigt lugn och alla barnen nöjda trots att dom får vänta lite med de större klapparna tills februari... Jag kan inget annat än känna mej stolt över hur jag fostrat dem. De är tacksamma oavsett vad   


Jag vet att jag varit en anings dålig på att skriva här, men kan inget annat än att skriva lite ibland när jag känner att jag orkar och hinner med. Så är det just nu, men det kommer bli bättre... Jag har fått pm:s på FB om när jag ska skriva här igen. Jag har så mycket runt mej som läget är att när jag väl sätter mej ner så finns där inte så mycket ork kvar... Ni kommer få en ordentlig uppdatering senare men känner att det är för tidigt ännu att ens påbörja detta. Det är en väldigt jobbig situation som tar mycket energi att bara vara i.


Nu ska jag engagera mig i mitt hem...



      

Av Malin - 11 december 2012 08:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards