Alla inlägg under juni 2013

Av Malin - 14 juni 2013 07:41

Go'morron!!
Regnet fortsätter, men det är rätt mysigt att höra regnet när man går runder o småfixar lite =)
Trots att man vaknade tidigt då man hade kunnat ha sovmorgon och att man börja dagen med att känna sig besviken på en närstående så ska jag nog lyckas vända detta och få tillbaka mitt positiva tänkande..
Jag ska börja med mina morgonrutiner som sedan övergår i att fixa lite småsaker, vattna blommor, dammsuga och kanske göra några nya skisser =)
Idag ska Bastian till Daniel och Dennis till Eva.. Så det blir en lugn och tyst helg *s*.. Dennis ska vara hos sin mor tills nästa fredag (om allt går bra) men Bastian ska hem på söndag.. Kvalitetstid jag o Bastian =)

Nu ska jag börja dagen så jag önskar er en fin dag ??

Av Malin - 13 juni 2013 09:11

Go'morron! Regnar lite idag, det behövs! Men jag har lite att fixa med inomhus så det är helt ok.. Lite trist att barnens första sommarlovsdag börjar så men det kommer säker fina dagar också =) Just nu sitter jag på trappen under taket medans hundarna springer runder på gården. Det är första gången Cola inte tvärvägrar gå när det regnar =) Det har blivit mycket den sista veckan trots att det egentligen skulle varit en relativt lugn vecka med bara ett möte.. Men har ju överlevt detta också =) Idag ska jag fixa lite här inne.. Tvätten jag glömde av ute i gårkväll ska hängas inomhus och så ska Småpågarna städa sina rum. Imorgon ska dom till sina andra föräldrar och Simon åker idag eller imorgon till Teddie.. Min beby ska hjälpa Markus o få ny motor i sin bil och jag ska mest finnas till.. Jag har kommit tillbaka någorlunda till mina rutiner igen så det är mest småplock och dammsugning som behövs utöver rutinerna =)

Önskar er en fin dag med positivt tänkande ??

Av Malin - 13 juni 2013 09:10

Go'morron! Regnar lite idag, det behövs! Men jag har lite att fixa med inomhus så det är helt ok.. Lite trist att barnens första sommarlovsdag börjar så men det kommer säker fina dagar också =) Just nu sitter jag på trappen under taket medans hundarna springer runder på gården. Det är första gången Cola inte tvärvägrar gå när det regnar =) Det har blivit mycket den sista veckan trots att det egentligen skulle varit en relativt lugn vecka med bara ett möte.. Men har ju överlevt detta också =) Idag ska jag fixa lite här inne.. Tvätten jag glömde av ute i gårkväll ska hängas inomhus och så ska Småpågarna städa sina rum. Imorgon ska dom till sina andra föräldrar och Simon åker idag eller imorgon till Teddie.. Min beby ska hjälpa Markus o få ny motor i sin bil och jag ska mest finnas till.. Jag har kommit tillbaka någorlunda till mina rutiner igen så det är mest småplock och dammsugning som behövs utöver rutinerna =)

Önskar er en fin dag med positivt tänkande ??

Av Malin - 4 juni 2013 10:31

Tja!!

Ett hopp till i skrivandet.. Men när jag har energi vill jag lägga den på mitt hem o familj. Tar o skriven någon rad nu när jag tar paus o ett bloss..

I helgen har det varit mycke fix o don me älsklings nya lastbil och nya breddmarkeringar.. Och igår började min energi komma tillbaka :) Jag fick undan 9 maskiner tvätt o den sista nu idag på morgonen.. Dock har jag vinterkläderna kvar men det är bara 2 maskiner :) Det är pga sjukdom och orkeslöshet som jag kommit efter.. Men nu är det på rätt nivå igen!!

Nu idag håller jag på med städning.. Förhoppningsvis hinner o orkar jag med hela huset till imorgon midda då det bär av mot Hbg o Teddies student :)

Cya and take care

Ovido - Quiz & Flashcards