Alla inlägg under februari 2013

Av Malin - 26 februari 2013 20:11

 


Nu är tvrummet färdigt, jag har även hittat mitt kök igen    wc och hallar tog ja i farten och sovrummet är strax klart. Imorgon ska jag göra klart i sovrummet och fixa på kontoret. Hyllorna jag köpte blev kanonbra i tvrummet tillsammans med den nya soffan så jag ska nog få stil på kontoret också   


Annars... ja... det blev en vändat till Wojar, ont son FAN men det gör nytta. nu sitter jag och njuter av att ha såhär lite ont   

Snart lite tv sen sängen. Känner att jag ska försöka lägga mej någerlunda tidigt nu några kvällar. Kroppen behöver detta.

Bastian ska vägas imorgon och få lite mer koll på läget ang hans med.

Får väll se vad dagen mer drar med sig...


      

Av Malin - 25 februari 2013 14:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin - 3 februari 2013 20:31

 


Nu är snart denna veckan över.... å skönt är det! Har varit mer än för mycket...


Imorgon börjar jag mikna nya rutiner... på hela min vardag :)

Man kan inte säga att jag är ego, men ska lgga mer tid på mej själv... det blir på tid då barnen är i sklan och min man jobbar så det är ingen som känner av det mer än jag.... på ett positivt sätt :)


Jag ska ha undan det som är från lägenheten och ställa på plats. Jag ska även rensa ut sådant som jag inte ska ha kvar. Antingen blir det till systeryster eller till mor, men vill ingen av dom ha det så ger jag det till Saceus. D e bättre någon får nytta av det än att det bara står ivägen här iaf :)

Älsklingen och ungarna är hemifrån mellan 8-15 imorgon vad jag vet hittills så jag har gott om tid på mej. Det blir först å främst sovrummet jag ska ge mej i kasst med, sen går jag ut mot hallen genom tvrummet - köket - wc och sist hallen. När det är ur världen blir det samma röjjning i källaren... ska ha soffgruppen från tvrummet på kontoret och en ny soffa i tvrummet.

Sen börjar det bli dags att fixa småpågarnas rum... lite färg och nya tyger så ska det nog bli kalasfint :p

Även mitt och mannens sovrum ska fixas till en skvätt me nya tyger och litta färg :)

Måga små planeringar men som jag tror bli helt ok å framförallt som jag vill ha det!


Nu ska kolla litta tv innan sängen kallar.


Ta hand om er och varandra

Peace and out

<3 <3 <3

Av Malin - 1 februari 2013 12:22

 


Ja då var iaf lägenheten tömd, städad och nycklarna lämnade... Så nu kanske jag kan engagera mig åt mej själv och min familj.... Om jag har tur och d inte händer något mer!!

Jag har idag fyllt upp kylen och håller på att försöka hitta mitt hem då det hamnat efter *S* ...Men snart är det funnet igen :)

Nästa vecka börjar jag mitt "nya liv", körkortspluggandet upptas igen, jobba lite och få igång motionen igen :) Detta för min egen skull och bara min... på sätt och vis för familjen oxå men mest för min egen :p


Så idag och helgen blir fixande här hemma och hjälpa mor me att städa av i stugan nu när dom äntligen kunnat flytta hem i deras eget hus igen... Så jag kan lätt erkänna att jag längtar efter nästa vecka och mitt nya :D

Nu har jag inte mer tid att sitta här... som sagt har ett hem att hitta igen *S*...


Va rädda om er och varandra 

      

Ovido - Quiz & Flashcards