Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 12 mars 2013 09:31

Idag skulle du fyllt 58 pappi ? Men du blir inte äldre... Du fattas mej... Jag hoppas och tror att du och Eva festar loss ordentligt idag för att fira din första födelsedag på "nästa fas" ? Jag älskar dej pappi och saknaden är ofattbar ?

Av Malin - 11 mars 2013 08:16

 


Go´morron mina vänner!

Eller... nja... inte så god för mina del. Jag vaknade med en förbannad intensiv huvudvärk igen :( Jag hade lite huvudvärk igår också men det gick att hålla på en hyfsad nivå men idag verkar det inte riktigt bli så bra...


Jag trodde det var på över men ack va jag bedrog mej.


Jaja sådant är livet just nu... men det finns ljus och positiva saker också. Likaså finns det mörkare och mer ledsamma saker... far min skulle blivit 58 imorgon <3 Det gör så ont och saknaden är enorm <3 

Men med lite städning och skissningar på nya ritningar kanske jag tar mej genom dagen utan större brytningar.


Jag har ju världens underbaraste familj och ett liv som är helt fantastiskt om man tänker efter och det gör att jag orkar och tar mej framåt <3


Nu ska jag ta mej för att börja med vad jag vill ha gjort idag och önska er alla en helt underbart magisk dag!


<3 <3 <3

Av Malin - 7 mars 2013 11:42

Tjo! Vaknade utan huvudvärk idag ? Härligt!!! Har varit dålig i en vecka me feber, huvudvärk och magdålig men hoppas nu att febern å magen oxå ger med sig ? Så nu blir D att förbereda middan och städa sovrummet som bara blev påbörjat i torsdesmorse... Rensa, fixa, rengöra och organisera.
Önskar ni alla får en fin dag !

Cya

Av Malin - 5 mars 2013 08:06

 


Go´morron!

Ser ut som solen kommer fram idag också   


Helgen har gått åt till att ligga på soffan och meckat bil. Har lyckats dra på mig influensan   , inget kul alls. Har en fruktansvärd huvudvärk och kroppen är helt i obalans... Men det går väll över någon gång hoppas jag . Vi har då också hållt på med bilen under helgen som skulle besiktigas igår, det blev 2 2:or som vi ska fixa här sen in igen. Men det var positivt då vi trodde där skulle bli mer.

Tim klarade sitt körkort igår och på kvällen köpte han sin första bil. Hoppas nu bara han sköter körningen bra!


Nu ska jag dammsuga och plocka lite och ta ut mina hundar sen blir det soffan för att i ett försök bli av med influensan.


Cya

      

Ovido - Quiz & Flashcards