Direktlänk till inlägg 4 januari 2016

Ibland kommer energin på önskad tid :0

Av Malin - 4 januari 2016 14:46

Ibland blir de bara så bra tajming på extra energin :-)
Började med att köra till banken för att byta min dosa, sen handlade & hem igen.
Nu är skafferiskåpen organiserade & rengjorda, det som handlades är inställt & fyr i pannan :-)
Fortsätter nu i kryddskåpet & alla medikamenter.. Sen bädda rent & börja röja i sovrummet :P
Ja visst ja.. Tvätten är igång oxå :D
Verkligen bra när jag idag fått lite extra energi <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 7 januari 2016 07:49

Go'morron :) Har haft 2 bra dagar nu. Trots kylan & öm kropp har jag lunkat på och fått rätt mycket gjort :) Tisdag: Tog vikt, anteckna. Började plocka ner julen & ställa allt tillrätta. Första våningen går alltid först. Tvättade en del (vi bo...

Av Malin - 4 januari 2016 10:36

Hej på er! Idag är dagen då jag ska börja ändra på mycket för att nå mina mål :-) *Viktminskning *Fixa extrarummet i källaren till garderob/förvaring *Börja på gym *Träna upp Diezel, lydnadsmässigt & muskelmässigt *Börja "arbetsträna" på Sace...

Av Malin - 10 november 2015 07:35

Go'morron pepz!! Idag är det bara 44 dagar kvar till julafton :-) Det blir resterande pynt som åker fram idag & imorgon ...

Av Malin - 9 juli 2015 09:03

sommarveckan va varm men framförallt kort :0 Nu är hösten här !!? Ja kan inget annat än säga att jag hoppas ju på lite sommar till innan det verkligen är höst.. Menmen.. Får väll se och lär ju märka vilket de blir.. Det har varit väldigt mycket ...

Av Malin - 13 april 2015 10:05

Som jag skrev igår började jag på något lite större här hemma :-) Kom en bra bit igår på detta.. Idag är det vanlig städ, tvätt och besök på habben som gäller först sen blir de att fortsätta med planerna för mitt mål :D Det blir även en kaffepaus h...

Ovido - Quiz & Flashcards