Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

VÅR

Av Malin - 6 maj 2013 09:44

 


Våren är kommen!!!

Underbart

Härligt

Energigivande

Ljust


Jag har nu lovat några gånger att göra en ordentlig uppdatering... Men känner ingen större lust att sitta inne vid datorn några längre stunder. Inomhus är det nödvändig städning, tvättning och mat.... Resterande tid är ute som gäller! I det fina vädret, solens varma strålar.

Energin är oändlig trots förkylningen, tack vare Moder Jords vallade av sommaren som närmar sig med stormsteg nu   


Idag ska jag rensa ut ifrån källaren, Kim (ena brodern) kör mej till tippen med skiten som inte ska sparas.... jag ska ju ändå till sköterskan i eftermiddag så får se hur många vänder det blir. Fyller klart släpen så gott det går för att minimera körningen fram å tillbaka till byn :))


Ta hand om er och varandra

Njut av solen och energin den ger

      


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 7 januari 2016 07:49

Go'morron :) Har haft 2 bra dagar nu. Trots kylan & öm kropp har jag lunkat på och fått rätt mycket gjort :) Tisdag: Tog vikt, anteckna. Började plocka ner julen & ställa allt tillrätta. Första våningen går alltid först. Tvättade en del (vi bo...

Av Malin - 4 januari 2016 14:46

Ibland blir de bara så bra tajming på extra energin :-) Började med att köra till banken för att byta min dosa, sen handlade & hem igen. Nu är skafferiskåpen organiserade & rengjorda, det som handlades är inställt & fyr i pannan :-) Fortsätter nu ...

Av Malin - 4 januari 2016 10:36

Hej på er! Idag är dagen då jag ska börja ändra på mycket för att nå mina mål :-) *Viktminskning *Fixa extrarummet i källaren till garderob/förvaring *Börja på gym *Träna upp Diezel, lydnadsmässigt & muskelmässigt *Börja "arbetsträna" på Sace...

Av Malin - 10 november 2015 07:35

Go'morron pepz!! Idag är det bara 44 dagar kvar till julafton :-) Det blir resterande pynt som åker fram idag & imorgon ...

Av Malin - 9 juli 2015 09:03

sommarveckan va varm men framförallt kort :0 Nu är hösten här !!? Ja kan inget annat än säga att jag hoppas ju på lite sommar till innan det verkligen är höst.. Menmen.. Får väll se och lär ju märka vilket de blir.. Det har varit väldigt mycket ...

Ovido - Quiz & Flashcards